mina nyårslöften 2013

Jag har aldrig haft några nyårslöften som jag har hållit till fullt men i år ska jag jädrans hålla vad jag har sagt! Känner mig riktigt taggad nu inför det nya året. Allt det roliga som kommer hända osv. Detta året kommer jag inte sätta några gränser! 
 
* Äta nyttigare, promenera varje dag och försöka bygga upp lite mer muskler.
* Ligga i mer inom fotbollen, inte ge upp så lätt som jag har gjort på sista tiden. 
* Försöka komma överens med mig själv. Alltså jobba på mitt självförtroende för just nu suger det. 
* Bli bättre i skolan.
* Skaffa sommarjobb!
 
Specialare:
* Vara snällare mot Dennis, hihi.
* Öppna mig ännu mer för Dennis och prata med honom. 
fS
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback