Gott nytt år alla mina vänner!

En dag försenad men bättre sent än aldrig. Ville inte vara vid datorn eller mobilen igår utan ville bara umgås med vännerna.
 
Började dagen med världens mensvärk, har nog aldrig haft så ont tidigare. Vaknade halv nio på grund av det sen kunde jag inte somna om. Fixade saker inför kvällen, låg i badet i kanske en timme sedan fixade jag min inför kyrkan. Åkte hem till Madde och fixade oss sedan till Maja där Dennis, Robin K, Tobbe, Julle, Oskar, Fillan och Robin I redan var där. Pratade lite först sedan körde vi igång festen. Lite senare på kvällen kom Hugo. Kvällen blev väldigt lyckad! Men har tyvärr inga bilder eftersom jag var inte vid mobilen ett dugg men har massor med bilder i huvudet. Vid tolvslaget gick vi ut och sköt lite raketer. Det blev nyårskyssen med älsklingen, så himla mysigt! Kan tänka mig att träffa detta gänget flera gånger, så himla goa hela bunten! Sov hos Maja men sov inte så mycket under natten/förmiddagen för var hur pigg som helst. Men däremot sov alla andra som stockar.. Kände mig väldigt ensam, haha. 
Vi vaknade runt halv tolv tror jag, pratade, fajtades och lite sånt innan jag och Dennis åkte hem till han. Åt lite sedan gick vi och lade oss, så himla trötta. Sov i ungefär två timmar, åt spaggetti med köttfärsås sen kom Robin I. De försökte få igång nätverket men lyckades inte så vi åkte hem till Robin I istället. De spelade och jag gick och lade mig i Oskars säng. Bestämde mig sedan att jag skulle åka hem för jag hade ingenting att göra, var jätte trött och så skulle killarna lana. Lite synd för ville sova jämte Dennis igen men det får vi ta en annan gång. Och nu sitter jag här, blir nog en chillkväll framför datorn med musiken som sällskap. Ska försöka få tag i Dennis med och prata lite med honom. 
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback