fotboll

Förkylningen börjar bli bättre men nu börjar halsontet komma tillbaka, usch! Ska ner och göra te med honung snart. 
Imorgon blir det match med B-laget, hoppas att det går lika bra som sist! 
Många undrar varför jag inte spelar med A-laget längre och det är för att jag blir oftast frågad om jag vill vara med dem när dem har borta matcher och jag gillar inte att spela borta matcher precis, så är det med vårat lag egentligen med. Jag kommer ihåg när vi skulle spela mot något lag och vi åkte buss i en timme, jag blir så trött och sen när det kommer till matchen så är man inte lika pigg. Men självklart ska jag spela med A-laget någon gång igen, längesen nu men det kommer snart. Hoppas ni förstår vad jag menar, puss.
fS
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback