thought of you

Tiden börjar rinna iväg och klockan är redan lite över tio. Det var inte längesedan klockan var sex tycker jag, haha. 
Ska hoppa in i duschen, sedan dricka lite te och samtidigt titta på någon film tillsammans med syster när hon har blivit klar för dagen med rummet. 
Just nu tittar jag på Ink master Sverige och det påminner mig om hur mycket jag längtar tills jag får gadda mig! Har valt ut några ställen där jag vill ha en liten tatuering, men lär säkert ändra och ångrar mig tills dess. Men usch vad det är äckligt snyggt med tatueringar! 
Pratade lite med Dennis igår om tatueringar och såklart så får han tatuera sig, blev ju inte lite avundsjuk, haha. Han kommer bli riktigt snygg i en tatuering tror jag!
Min mobil börjar verkligen krångla sig mer och mer för varje dag. Segar sig och allt.. Åh, på fredag kommer min nya älskling! Återkommer till det på fredag!
Vi ses lite senare, puss.
fS
 
Kommentarer
Postat av: Jessy

Är du och Dennis tillsammans? <3

Svar: sv: Nej, det är vi inte. Inte än iallafall, haha <3
Felicia Sjöberg

2012-11-01 @ 14:29:20
URL: http://Jessyland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback