thinking about you ▲

Gjorde våfflor innan till familjen, gott var det osv. 
Har fått hem tapeterna och hämtat lite saker från kusinen så imorgon börjar vi med systers rum! Jag vet inte ifall dem börjar redan idag, men iallafall dadi tar ledigt imorgon så då blir det jag som ska fixa fika, mat och allt sånt. Jätte kul va? Ska nog ta och baka några muffins eller något sånt också. Har saknat bakandet, har nog inte bakat på flera måndader, om man bortser när jag har gjort det med kompisar. 
Har tänt ljus, lyssnar på Justin Bieber och ska in på tumblr, en perfekt kväll ändå. Så här kommer jag ha det ända tills jag går och lägger mig. Lägger facebook åt sidan för det mesta och är inne på tumblr istället, mycket bättre tycker jag. Finns så otroligt många fina bilder där och allt, I'm in love typ.
I nästa inlägg kör jag på några bekännelser så kika in då!
fS
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback