Ska jag ta bort min facebook?

Jag har börjat fundera på att ta bort min facebook, ska jag göra det eller ha kvar den?
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra än.. Men varför jag vill ta bort den, för jag tycker att hela facebook börjar bli överdrivet med alla dessa bilder som man ska gilla ifall man älskar sin mamma tillexempel. Aja, jag får se hur det blir!
Nu ska jag ner och baka äppelpaj med syster så vi får något gott i magen ikväll. Och så blir det ostbricka med! Mami är så snäll och köper hem en massa frukt och sånt när hon ska bort. 
Idag hade jag tänkt att vara med Dennis, Robin och Madde egentligen men eftersom Dennis och Robin är i Skåne får vi vara i veckan istället. Blir nog att sova över hos Dennis någon dag om jag hinner. Ska nog beställa hem tapeterna imorgon eller på måndag och sedan sätter vi igång och gör om mitt och systers rum. Dadi tar ledigt och hjälper oss, älskade dadi ♥
Har även rensat en del på rummet igår och idag så snart kommer jag inte att ha så mycket i lådorna på rummet, ganska skönt ändå. 
Ses senare, puuss!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback