konfa-läger

Ska försöka kortfatta lägret eftersom det hände en massa roligheter osv. 
Dagen började med att vi fick sluta två timmar tidigare i skolan för att sedan åka mot Vidablick. 
Vi har gjort lite sammarbetes övningar, klättrat, gått olika banor uppe i luften, ätit en massa godis, lyssnat på skön musik, upptäckt en utav dem finaste naturområderna som jag har sett under mitt liv än så länge, tittat på solnedgången som var otroligt fin och annat. Det har varit riktigt kul att träffa nästan alla dem som man gick med på mellanstadiet. Nu har vi delats upp i tre olika klasser. 
Alltid roligt att skapa nya minnen!
fS
Några utav mina stöttsköna kompisar, älskar att dem vågar bjuda på sig!
Syster har tagit lite bilder från lägret så ska se ifall jag kan låna några av dem. Kommer upp lite senare isåfall!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback