hösten

Ska läsa min engelska och svenska sedan ska jag försöka sova. Imorgon blir det skola förhoppningsvis och sen när mami har kommit hem kanske vi drar till värnamo för en liten shopping tur.
Har ingen träning imorgon utan har bara på torsdagar så nu har man lite mer tid till att plugga och sånt. Lite tråkigt att inte ha två träningar men det lär nog komma efter uppehållet. Men iallafall, på onsdag åker jag och några till i laget till Reftele för att träna med damlaget. Jonas ville att vi skulle komma och testa,  so why not?
Ska försöka hinna med att fota lite höstbilder denna veckan, måste be syster om hjälp med så hon kan vara min fotograf igen. Ska verkligen försöka till känslan med, en stor (stickad tröja), tights, halsduk, stickadevantar, kängor osv. Och så får jag ju inte glömma att fota i skogen bland alla härliga färger!
Godnatt!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback