förvirrad

Jag har noll blogginspiration så egentligen vet jag inte vad jag ska skriva om. Kanske ska ta en bloggpaus igen?
Ifall jag tar en bloggpaus är jag rädd att jag tappar läsare och det vill jag verkligen, men kanske måste ta den risken. 
Idag är det en utav dem dagarna som egentligen inte borde finnas. Har ont i magen och har haft det i någon dag nu, jag är hungrig nästan hela tiden fast äter ändå inte, är sjukt trött även ifall jag har sovit många timmar denna natten, har ingen ork till att göra något osv. 
Syster har hållit på med saker ända sen hon vaknade och själv har jag bara luggit i soffan och sånt. Syster gjorde till och med frukost till mig och tog hand om min disk. Nu är hon ute och målar sitt nattduksbord och det förvånar mig inte ifall hon tar löven och sedan. Jag måste ta och göra något nyttigt nu, känner jag. Går ner och lagar mat till mig och syster. 
fS
Jag älskar min syster och kommer alltid göra det!
Jag ska försöka vara den systern som alltid ställer upp osv, för det är det du har bevisat för mig ♥
Kommentarer
Postat av: plutten

Vill du tappa läsare? :p

2012-10-31 @ 16:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback