bekännelser

Jag har aldrig sett programmet Solsidan medans dem flesta av mina vänner pratar om hur bra och roligt det är. Jag förstår verkligen ingenting när dem snackar om det och när jag väl ska titta på det så hinner jag inte med det eller något. 
 
Jag stör mig lite smått på dem personerna som har en blogg som dem sedan lägger ner. Och efter någon vecka gör dem en ny blogg, lägger ner den, gör en ny osv.
 
Jag älskar långt, halvvågit hår. Så himla fint! Jag har mitt hår en hel del och hatar det ännu mer när jag ser andra har långt och perfekt hår, åh!
 
Jag och syster hade över hundra nagellack tidigare innan vi rensade bort minst 25 st pågrund av dem hade torkat, vi använder dem aldrig eller något annat. Men vi älskar att fixa och hålla på med naglarna så det lär komma in nya genom tiden, haha. 
 
Jag har aldrig haft på mig rött läppstift till någon fest, till vardags eller något annat på ett seriöst sett.
 
Jag trodde faktiskt att åttan skulle vara ännu jobbigare än vad den är just nu. Visst har nästan en läxa varjedag men engelskan, franskan, svenskan och matten är en läxa som är standard och ibland får man 1-3 läxa som dyker upp då och då. Och oftast är det enkla eller lätta läxor. Om man bortser proven då. 
 
Jag är verkligen en badkruka. Mina kompisar får nästan tvinga mig i när vi är och badar. Ifall jag inte hoppar i kommer dem bakifrån och knuffar i mig, jagar mig på bryggan eller drar ner min i vattnet, men det är oftast när jag verkligen inte hoppar i, haha. Jag föredrar att sitta på bryggan och sola eller spana in snygga killar, hehe.
 
Jag har blivit förälskad i Ken Rings låtar. Lyssnar på hans låtar konstant för tillfället. Hans texter, rösten och allt! Och hans ögon ska jag inte ens snacka om, kristallblåa! 
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback