This is me, this is real

Ett litet sent inlägg men det får bli bra för idag. När jag kom hem efter skolan idag gick jag raka vägen upp till sängen och lade mig. Syster kom upp med mat och en kopp te till mig sedan somnade jag. Hade en sån huvudvärk innan så kunde knappt hålla mig vaken. Sov i några timmar, huvudvärken släppte, gick ner, gjorde lite mer te och nu börjar huvudvärken komma igen. Min kropp har knappast orkat bära mig idag känns det som.. Har ont i nästan alla muskler och allt. Jätte kul att gå så i skolan och se helt utsliten ut. Så ska gå upp och tvätta av sminket sedan lägga mig. Är riktigt rädd att jag inte kan vara med på cupen på söndag.. Riktigt surt!
Imorgon ska jag plugga och sedan bara ta det lugnt. Ligga i sängen hela dagen känner jag nästan. Men då är det ju bra att sängen är så skön och alltid tar hand om mig!
Vi hörs lite senare!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback