Svar till anonym

Sv: Först och främst så tycker jag att du inte ska vara så feg med att skriva ditt namn. Skriv vem du är innan du ställer en sådan fråga. 
Ja, Dennis! Om jag nu skulle ha fått en mycket bättre vem skulle det vara om det inte var en utav mina närmaste kompisar, en som alltid har funnit för mig ända sen jag lärde känna honom, en som jag klickade med nästan direkt efter första gången vi träffade och en som älskar mig otroligt mycket idag. 
Ingen kan styra ens egna känslor, så är det bara. Mitt hjärta har valt Dennis och Dennis's hjärta har valt mig. Vi är väldigt lyckliga tillsammans som dem flesta ser oss när vi är tillsammans. Jag kan alltid vara mig själv när jag är med honom. Jag kan vara hur random, cpe och allt men ändå så ler han mot mig som om jag var den enda som fanns i världen. Han är verkligen guldvärd, jag kan inte säga något annat än det. 
Jag tycker det var en onödig kommentar. Jag tycker att ingen ska lägga ner den tiden på att skriva något sånt när du kanske inte ens vet om hur jag känner mig. Jag älskar Dennis, så är det bara!
 
Till er andra, förlåt ifall jag tog i lite men jag blir så piss off när någon säger så om Dennis.
fS
Kommentarer
Postat av: Annika

Hejhej!
Tycker det var sjukt bra skrivet och ni är supergulliga tilsammans blir avensjuk så fort jag ser er hihi !:)

2012-11-12 @ 22:29:37
URL: http://liveyourdreams.bloggplatsen.se
Postat av: JuliaHolm

Den som skrev kommentaren var säkert bara avundsjuk!;)

2012-11-14 @ 20:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback