Grattis på fars-dag världens bästa pappa!

Jag vet att jag är en dag försenad men bättre sent än aldrig!
Älskade pappa, du har alltid funnits där för mig. Vid vilka tillfällen som helst. Har alltid kunnat prata med dig oavsett vad det gällde. Du lyssnade alltid på vad jag hade att säga. Även ifall du inte hade den åsikten jag ville att du skulle ha så hjälpte du mig. Du var den som fanns där när jag föddes, du var den som läste sagor för mig och Julia innan vi gick och lade oss, du var den som alltid skyddade oss, du var den som gifte dig med vår älskade mamma som har hjälpt till att uppfostra oss. Ni gjorde oss tillsammans till den jag är idag och den Julia är idag. Jag älskar dig otroligt mycket! ♥
fS
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback