fotbollsgalan

Får väl börja med att säga förlåt för den 15349553 gången.. Har nästan glömt bort bloggen och dessutom så har jag noll blogginspiration som sagt. Ska försöka ta och fota lite till min lilla bild-lista som jag inte har lagt upp på några dagar nu. Har även bestämt mig att inte ta en bloggpaus. Men kommer förmodlingen inte blogga så jätte mycket varje dag men ska försöka lägga in ett inlägg varje dag åtmindstonde. Har fullt med läxor, prov osv. Nu så det tar en hel del tid. Och på helgerna är jag oftast upptagen. Ni får jätte gärna tipsa om vad jag kan skriva. Vad som helst! 
Just nu tittar jag på fotbollsgalan och har inpackning i håret. Känner att mitt hår börjar verkligen bli slitet igen så måste klippa mig innan julen kommer. Åh, älskade jul!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback