bekännelser

Jag kan lätt gå runt i tights eller mjukisar året om, men tyvärr så passar det inte till varje outfit och varje tillfälle. Så ibland så räddar jeansen faktiskt dem dagarna. Jag använder hellre tights jeans än helt vanliga jeans.
 
Jag är fortfarande lite rädd för att betala när man ska åka buss. Jag vet inte varför men jag har fått för mig att jag kommer säga fel osv. Men det går över sen när jag står där och betalar, vilket är bra, haha. 
 
Jag älskar att vara på stranden. Känna sanden mellan tårna, solen som ligger på, alla roliga människor som finns där, havet och allt annat. Jag älskar bara allt med stranden och havet! Om man bortser från brännmaneterna, usch verkligen..
 
Förr hade jag väldigt svårt att ta emot ett nej från mina föräldrar. När jag inte fick som jag ville tjatade jag tills jag fick det, blev hur tjurig som helst eller något annat som gjorde så dem ändrade sig. Nu i efterhand skäms jag otroligt mycket.. Jag ville ha onödiga saker hela tiden typ..
 
Nu för tiden föredrar jag lugna låtar eller jullåtar. Tycker hösten är en lugnande period och det är ju så nära jul så man måste ju bara lyssna på jullåtar. Sitter i volvon och lyssnar på Justins julskiva, hur härligt som helst!
 
Ifall jag tuggar tuggummi och det tappar smaken så kan jag verkligen inte ha kvar det längre. Även ifall jag vill ha något och tugga på eller det var det sista tuggummit så kan jag inte ha kvar det. Så på en dag går det åt en påse tuggummi. 
fS
Kommentarer
Postat av: amanda <3333

frågestund snart? ;))

2012-11-20 @ 17:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback