back on track - again

Nu så är jag tillbaka efter det lilla upphållet, jag är hemskt ledsen att jag inte har hört av mig. Men nu är jag tillbaka och ska försöka få tillbaka lusten att blogga. Under dessa dagar som har gått så har jag haft fullt upp nästan hela tiden med läxor, prov, vänner, Dennis, konfa, träningar osv så bloggen har inte varit i första hand på ett tag. 
Och eftersom det är rätt så många som vill att jag ska börja blogga igen så kan jag inte gå emot det, så jag börjar blogga för det mesta för ni vill det, tack till ni som fortfarande har stannat kvar!
Just nu har jag nyss pluggat fysik och druckit te. Dennis var här i några timmar och åkte hem för kanske en timme sedan. Vi gjorde inte så mycket mer än att titta på film, små fajtats och allt sånt, åh älskar att vara med honom!
Har äntligen köpt en ny spegel, en till byrå och lite annat till rummet, det enda som saknas är korgar till mitt smink men det ska jag ta och köpa snart. Är relativt nöjd med rummet, det känns som om något saknas och så har jag lite som jag ska ändra på snart. Kommer att lägga ut bilder på rummet när allt är på plats! 
I helgen ska jag ut och fota så kommer att lägga ut några dagar-bilder till helgen, kika in då! 
fS
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback