And all this little thing

Hejsan hoppsan, ligger just nu i sängen och ska strax sova.
Efter skolan idag hängde Dennis, Robin och Madde med hem. Vi gjorde väl inte så mycket, som vanligt, haha. Men alltid lika roligt att vara med dem ändå! Sen när de hade åkt hem gick jag och syster ut för att ta beställningar från grannarna och lite andra här i byn. Laget säljer just nu New Body så om någon som bor i närheten vill köpa, bara säg till så tar vi emot beställningen!
Imorgon är det skola som vanligt, skollaget näst sista lektionen, yay! Och sen hänger jag med Dennis hem och stannar någon timme, roligtroligt!
Har fått höra att jag och Dennis är gulliga tillsammans och det tackar vi för! Men vi blir ju gulliga tillsammans!
Kramar & godnatt!
fS

Kommentarer
Postat av: Hanna<3

Stolt forever alone- fotograf här!<3:*
Sagt det innan, säger det igen, jag älskar hur ni är så söta!!<3:*

2012-11-14 @ 19:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback