Wild Ones

Letar som fullt efter ett skal och plastskydd för mobilen. Nu när man har fått en ny och allt så måste man börja ta hand om sin mobil, haha. Min förra hade ju en miljon repor så jag måste nog ha plastskydd!
Laddade ner lite appar igår natt så nu har man spotify, lite spel, foto redigering och lite till. Skönt att få en mobil som ha android och som är mycket bättre än min gamla! Jag älskar min mobil just nu!
Julia kommer snart hit och ska hämta sina shorts och tights och sedan till Reftele för att gratta deras kusin Linn. Grattis Linn!
Nellie kommer ju också att vara där bara för det är hennes syster, haha. Men jag hoppas att tjejerna och de andra som kommer, kommer ha roligt!
Sen blir det bara att ordna lite inför kvällen och sånt, puss.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback