10 saker du kanske inte visste om mig

1. Jag hade alltid lugg när jag var liten, hehe.
2. Min farbror har ett band som heter Tom & the backstabbers. Diggar deras musik väldigt mycket faktis.
3. Jag har båda mina bra dagar och mina dåliga men jag lever livet.
4. Jag lyssnar så mycket på musik så jag hittar alltid bra låtar varje dag som jag lyssnar tills jag har lyssnat sönder de.
5. Jag gillar verkligen inte tandläkaren fast jag inte behöver gå dit så ofta.
6. Jag vet inte vad jag skulle göra utan mina högtalare. Ska nog köpa nya och bygga på. Om jag kan skaffa pengar till det eller om dadi är så snäll och köper det åt mig.
7. Jag älskar Pitbulls låtar och det var Madde som tipsade. Älskar dunket och allt!
8. Medans alla lyssna på LMFAO lyssnar jag hellre på Skrillex.
9. Jag skulle göra allt för att få blåa ögon. Älskar blåa ögon! Så ni där ute som har blåa ögon, be proud!
10. Till sommaren ska jag börja min solglasögon samling! Har börjat lite smått redan..
fS

En bild på när jag gick på dagis.
Saknar dagis smått när man tittar på bilden, haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback