party allnight, no sleep

Klockan rusar fram och jag har tyvärr inte haft tid att skriva om lördag-söndag så jätte mycket så jag ska försöka göra det imorgon.
Har lite planer inför veckan redan.. Tisdag kanske träning, onsdag drar jag till Lissie och ska lira lite XBOX och snacka om allt som har hänt, fest hos Tobbe på lördag och så måste jag åka in och shoppa inför festen ska även testa en olja som får håret att växa fortare, det är nästan som ricinolja men bättre hoppas jag, Nellie som tipsade eller hennes mamma rättare sagt det var ju hon som köpte det, haha.
Ni får sova gott och drömma söt, för det ska jag göra godnatt sötisar!
fS

Bild från Nellie
Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Kul att du är med =) Vad gör du ikväll då?

2012-03-18 @ 22:48:00
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback