har för mycket tid så skriver lite saker om mitt liv just nu

♥Jag är besatt av godis, coca cola och kakor. Men efter jag har ätit det så mår jag inte alls bra eftersom jag tänker att jag är tjock.
♥När vi ska åka till Ullared med skolan/laget så ska jag köpa lite färg och experimentera med sedan.
♥I torsdags sa jag att jag slutade på fotbollen och visste inte om jag skulle fortsätta men eftersom många vill inte att jag ska sluta, jag vill inte bara lämna mitt lag som jag har spelat med i några år nu och för Linda och jag pratade om det innan så har jag bestämmt att jag ska kämpa med fotbollen tills döden! Jag ska verkligen satsa och göra mitt bästa för vissa personer och för laget såklart.
♥Tidigare i mitt liv så orkade jag inte städa men nu för tiden så har jag i tankarna att det måste se fint ut på rummet.
♥Jag älskar att dansa och sjunga.
♥Jag har nog suttit och drogat we♥it i fem timmar, haha.
♥Jag har sådär bra betyg i skolan, men jag klarar mig. Och i torsdags fick vi reda på våra resultat från biologin och det högsta var C eftersom det var inte så jätte svårt.. Och jag fick en C och det trodde jag aldrig så blev glad.
♥Jag lärde mig knäcka fingrarna för ungefär 1,5 vecka sedan.
♥Jag vill skaffa mig en Iphone fast det är inne nu och alla köper en.
fS

bild i repris
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback