dålig uppdatering

Dålig uppdatering idag, jao! Har knappast hunnit osv. Madde följde med hem efter skolan, vi lagade mat, chillade lite och sedan blev det träning. Träningen var hur rolig som helst! Längtar redan tills nästa! Jag och några kanske ska börja på någon tema träning, blir hur bra som helst ju!
Och efter träningen så duschade jag, åt kvällsmat och smsade lite med Simon, Claéson och Jenna. Ska strax borsta tänderna och sedan titta på lite tv.
Madde har gjort mig jätte orolig inför imorgon.. Hon säger att något roligt ska hända mig osv. Hon låg på min säng och skrattade hur mycket som helst och hur mycket jag än frågade vad det var så svarade hon inte.. Jag vet inte vad som kommer att hända! Jag vill inte till skolan eftersom man har fått några jätte små ledtrådar.. Aja får ta reda på det imorgon!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback