Cher Lloyd

Ska strax ta och fixa mig så jag inte behöver göra det senare. Är lite små taggad till träningen faktis, hoppas det blir en rolig träning!
Har lyssnat på Cher Lloyd-Love Me For Me typ 50 gånger och jag fortsätter så, haha. Älskar låten till 110!
Har även laddat ner den till mobilen så jag kan lyssna på den ännu mer. Beroende av den, jao!
Söndag idag, imorgon är det måndag igen och det är inte alls roligt. Vill ha ännu mer helg! Har haft en riktigt chill helg som började med tonår med underbara kompisar och slutar med träning.
Har lite planer inför nästa helg redan men tror inte jag ska berätta de redan, kanske inte är helt hundra än.
Imorgon ska vi i laget på möte och typ prata tror jag? Haha. På tisdag blir det träning med damlaget, onsdag åka in till Reftele för att träffa Linda och prata lite mer, torsdag ska jag och Julia hitta på något och så har vi studiedag och fredag, lördag och söndag vet jag inte än. Men har en fullbokad vecka!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback