this night was supposed to be spent with you

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll. Kanske blir det en film eller att sitta vid datorn och försöka få igång vänner så dem blir sociala. Fick ett sms av Madde tidigare och det var riktigt längesen vi träffades. Lite synd att jag är fullbokad resten utav veckan och på måndag åker vi till Gotland. Men ska träffa henne efter Gotland så fort som möjligt! Missade tjejkvällen igår med som sagt så kunde inte träffa någon utav dem. Men jag och Jenna hade det ändå roligt! Vi träffade två kompisar och spenderade hela kvällen med dem, trevliga som bomben! Saknar Jenna redan. Vi cyklade upp till Töllstorp och köpte två biljetter till syster och Julia som är till Ulrik Munther konserten. Är sjukt taggad! Ska ju gå med Jessy så ska bli roligt!
Jag och Jenna, vi hade det grymt bra som vanligt!
Mami bjöd på ett vitt glasvin så ska njuta utav kvällen rejält. För imorgon blir det lite jobb här hemma igen och när jag har ledigt ska jag sola om det blir fint väder!
fS
Fokuset la ju sig på vinglaset och inte på snyggingen som syns i bakgrunden, rackans!
(medveten om det)
Helt otroligt att ska få se sin idol, älskling för bara 20 kr. Kommer vara lyckligast i publiken!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback