it's how I do, not you.

I princip har jag varit på anneberg med kompisar hela dagen. Vaknade vid nio, halv tio och började packa och sånt. Gick ner och åt frukost, lagade mat sedan kom Issa och vi cyklade till anneberg. Vi blev åtta tjejor, jag, syster, Issa, Eve, Julia, Egget (Wilma), Madde och Annie. Jätte trevligt att träffa kompisarna igen och bara ta det lugnt. Blev mycket sol och bad, spelade lite fotboll emellan och annat. 
Nu ska jag börja packa lite smått inför resan. Imorgon om det blir fint väder ska jag sola så jag får ännu mer färg. Sedan när mami kommer hem blir det att åka till Värnamo för att köpa lite som jag behöver ha och sen hem, sen senare på kvällen åker jag till Lissie. 
Jag tror att jag kommer kunna blogga när jag är i Finland eftersom dem har med sig datorn, Ipaden och mobilerna, och så har dem trådlöst internet där uppe (trodde dem). Men ska ändå fixa lite tidinställda inlägg ifall. Och i värsta fall ska jag fråga mina två gästbloggare om dem skulle vilja ställa upp. 
Imorgon släpps biljetterna till Justin Biebers konsert i Stockholm nästa år.. Mami och dadi går nästan med på det, men dem kan ändra sig..
fS
Så fina tillsammans!
-Fast ändå är han min!
Kommentarer
Postat av: Jessy

Du får skynda dig att beställa biljetter då!:) Dem lär ta slut på typ 2 minuter...

Svar: sv: Jadu, lite svårt.. Var borta och så.. Dem tog ju slut på mindre än en timme :(
Felicia Sjöberg

2012-07-05 @ 19:27:23
URL: http://jessyland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback