I påsarna fanns

Första bilden kan ni ju se vad det är. Shoppade loss, fast det blev ändå inte jätte mycket eftersom sakerna var lite dyrare. Sjukt nöjd med allt är jag!
Andra bilden har ni mina nya fotbollssaker som jag köpte. Nu är jag redo inför nästa säsongen och annat inom fotbollen! Mina andra fotbollsskor är utslitna och söndriga och mina gamla benskydd är söndriga. Så passade på! Skorna och benskydden var i samma serie såg jag sen, haha.
Tredje och fjärde bilden kan ni se mina små souvenirer jag köpte till mami, dadi och syster.
Femte och sjätte bilden kan ni se mina nya älsklingar. Älskar shortsen till 110, älskar dessutom shorts, så himla skönt att gå i. Toppen har jag velat ha länge men inte vågat beställa. Nu är dem äntligen mina!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback