Can't keep us apart

Ett sent inlägg men bättre sent än aldrig. Runt ett på eftermiddagen tog jag och syster cyklarna och cyklade mot Reftele, Lissie kom och mötte oss och så stack vi upp till stallet och hälsade på Mirror sedan till tempo där vi köpte ett packet glass med femton glassar i, vi som älskar glass åt upp alla på en gång. Vi satt på läktaren på skolgården och chillade. Och jag hade lite brist på att träffa någon kompis så jag bara öste på med damp hela dagen, härligt! 
Tiden gick och sedan åkte vi till träningen. Man kände sig lite som en amatör på planen efter uppehållet, haha. 
Men det var roligt att träffa laget igen och spela lite boll. 
Ska lägga mig i sängen och smsa lite sedan ska jag försöka sova. Upp vid åtta imorgon för att sedan vid halv elva träna! Godnatt!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback