American Pie - Marathon

Ojoj, har knappt bloggat de här senaste dagarna. Inte bra alls det! Har inte hunnit svara på någon komentar eller att svara på frågestunden än. Så gör det senare i veckan!
Kommer nog inte att blogga så mycket imorgon heller för ska till Nellie efter när Jenna har åkt hem.
Jenna hängde med hem idag som sagt och vi har nog tittat på film hela tiden och Jenna har dampat..
Vi har drogat American Pie hela tiden och så har jag tittat på Dear John. Så fin är den!
Imorgon blir det ut och fota om det blir fint väder. Härligt!
Senare på dagen åker jag till Nellie och sover där. Vi samlar gänget igen, jag, Nellie, JuliaH och Madde kanske kommer en stund på kvällen.
Kommer bli fedt roligt eftersom jag inte har sett de på hur länge som helst! Saknat er!
Får se ifall jag slänger in ett inlägg innan vi ska sova.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback