Ingen träning

Måndag igen och en hel vecka skola. Orkar inte! Har fem läxor denna veckan och sen vecka 4-5 tror jag det var har vi tre prov.
Men lugnar mig med massor med bra musik istället och lite bloggande.
Har hittat en jätte fin video/låt så den får bli Dagens låt!
Jag och JuliaH har sagt att vi ska starta ett band ihop, får väl se hur det blir! Jag tar heltklart trummorna då!
Ingen träning idag för mig för jag var sjukt trött sen igår. Vi ungdomar kan inte gå upp klockan kvart över fem och ha cup redan vid halv sju! Det funkar inte bara, haha.
Fast jag är ju inte så morgon pigg heller..
Ikväll är jag plugg fri så ska försöka vara ganska så aktiv ikväll!
Imorgon och de andra dagarna ska jag plugga varje kväll nog. Orkar inte! Men har en sak att se fram i mot och det är på fredag! Då blir det massa med mys och skratt förhoppningsvis.
Kommer mer information om det senare i veckan.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback