röj i huset

Tog ut allt som var i det lilla rummet och där inne fanns ju det inte lite med saker.. Pärlor, tyg, gamla skolsaker, mikrofoner och allt som man nästan kan tänka sig! Har ont i ryggen efter att ha bärt lådor fram och tillbaka och nu ska jag börja rensa. Är hemma själv just nu. Syster är på tonår, mami och dadi är på något möte och så är jag här hemma själv som sagt. Är hungrig men har ingen mat aptit så ska försöka att klara mig på en cola. Älskade cola, jag blir aldrig ensam med dig!
Ska fortsätta nu och sedan blir det frukt med choklad. Får se ifall jag får sitta ensam vid tv och äta det eller om mami och dadi har kommit hem då, haha.
Ha en bra kväll!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback