ISABERG

Kom hem från Isaberg för några timmar sedan och nu sitter Jenna i min säng och pratar i telefon. Social vän man har!
Isaberg var hur roligt som helst! De första timmarna var väl sådär men sen när solen kom fram blev allt perfekt! Blåste bara lite längst upp men det fick man ta.
Åkte vid åtta och kom hem runt sex, nästan tolv timmar! Hur härligt som helst!
Lite senare på eftermiddagen var det fullt med kö i liftarna, backarna var fulla och allt men sen till kvällen lugnade det ner sig.
Har inte hunnit blogga så mycket fast jag sa att jag skulle det. Men har ju några timmar på mig bara för Jenna vill titta på en massa filmer och det är ju såklart att vi gör det!
fS

Min outfits idag fast skippade mössan under hjälmen!
Kommentarer
Postat av: Isaberg

Låter som du haft en trevlig dag här på isaberg, kul att du tycker om det. =)

2012-02-18 @ 15:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback