Yesterday

Godkväll alla läsare!
Har haft fullt upp hela dagen idag. Började med att vakna halv åtta, åt frukost, fixade mig, åkte till Värnamo och gick lite på stan, firade dadi lite i förskott och sedan kom släkten som fortfarande är här. Så nu kan jag äntligen ta det lugnt för första gången idag.
Igår spelade vi cup i Burseryd och vi tog hem hela skiten! Så himla grymt! Vi förlorade ingen utan vann och spelade lika vilket är hur grymt som helst. I finalen gjorde vi första målet redan efter två minuter och finalen slutade 2-0 till oss, vilken kväll! En perfekt start på helgen måste jag säga!
99:erna tog hem brons, härligt tjejer! Nu var grymma!
Åh älskar mitt lag! ❤
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback