Vill bara klargöra en sak

Fick denna kommentaren för några veckor sedan och då måste jag säga att jag tar verkligen inte åt mig det! Det är bara dåligt att man ens kan kommentera ful på ens blogg. Och det är riktigt lågt att använda en annans blogg och namn för man inte vågar stå för sin egna åsikt. Jag tog kontakt med Juni, hon som äger bloggen egentligen.
Och fick detta som svar:
Jag vill bara klargöra att man aldrig ska använda någon annans namn eller blogg. Jag sa ursäkta till Juni för det var inte hon, men jag vill att ni andra där ute som använder någon annans namn eller blogg att ni ska sluta upp med det där! Dessutom så kan ni se på bilderna att det är två olika IP-adresser så det gör saken lite mer sann.
fS
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback