Julafton imorgon!

Har bestämt mig nu, kommer att blogga då och då bara istället för att lägga in ett inlägg om dagen för det håller inte, haha. I fredags gick på lov så förhoppningsvis kommer det upp lite mer nu under dessa två veckor. 
I veckan har det väl inte hänt så jätte mycket. Har varit en ganska chillvecka, hade ett prov, i onsdags tittade alla klasser på film och fredags var det spexet innan vi gick på lov. Amanda och Issa var så sjukt bra när dem sjöng, åh fick rysningar! Sen sa delade vi ut lite julklappar mellan oss kompisar, sade hejdå och god jul sedan hängde jag, Dennis och Madde med Robin hem. Vi försökte åka fyrhjuling men det gick inte så bra. Den dog bara sådär ibland och så när vi fick igång den en gång när jag och Madde skulle åka kunde vi inte vända så vi höll på att åka in stenar och allt, tillslut fick vi nog och bara fortsatte framåt men vad händer inte då.. Mitt i en backe så dör den och vi är tvugna att putta tillbaka den till Robins hus.. Sen senare på kvällen delade vi ut julklappar och fick en jätte fin tavla av Madde och ett halsband av Dennis, älskar verkligen tavlan och halsbandet. Kommer bilder på dem senare! Sov hos Robin, nästa dag låg vi och drog i sängen sedan gjorde Madde frukost och vi chillade för det mesta. En perfekt start på lovet!
Sen har jag och familjen ordnat inför imorgon, julafton imorgon! Längtar ovanligt mycket tills imorgon!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback