Julafton 2012

Är julafton redan över? Känns som om det bara har gått några få timmar på denna dagen. Började dagen med att gå ut och skotta, hjälpte till med dukningen och maten, julklappsutdelning inom familjen och jag tror hela familjen blev nöjda med julklapparna, fixade mig inför kvällen och sedan vid sex kom hela släkten. Längesedan hela släkten var samlade. Lina bor i Stockholm och Anna i Norge så dem ser man inte så ofta nu för tiden, det är verkligen synd och sen har vi ju farbror Conny som har haft flera konserter och framträden de senaste månader så han har inte heller man sett så ofta. Kvällen blev sjukt lyckad! Trodde inte att den skulle bli så bra egentligen. Vid sju blev det julmat och senare vid nio kom tomten. Fick en hel del julklappar av kusinerna och farmor & farfar. Älskar julklappar verkligen, bara känslan när man inte vet vad det ligger i julklappen! Sen när släkten hade åkte hem vid tolv tog alla i familjen något att dricka sedan spelade vi kort. Är väldigt nöjd med allt jag har fått, kommer en bild imorgon på de jag fick utav släkten senare idag, klockan är ju över tolv haha.
Jag har ju tidigare sagt att jag har funderat på att byta bloggportal. Ska jag göra det? Funderar en hel del på nattstad.se isåfall. Tycker det verkar vara väldigt lätt och så behöver man inte krångla så mycket med designen. Vi får se i framtiden ifall jag flyttar över hela bloggen dit, kommer förvana isåfall såklart!
Nu ska jag titta på en film och försöka få tag i någon social person, vi ses senare puss!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback