France

Hejhej, förlåt för jag inte har bloggat under de två senaste dagarna. Har verkligen haft någon tid över till att blogga, har varit upptagen hela tiden. Kommit hem sent, pluggat, träning osv. Men ska försöka ta igen det nu!
I onsdags var skolan på gekås och handlade för fullt. Fick med mig lite saker hem som jag visar när jag kommer hem. En härlig kväll blev det!
Igår efter skolan hängde Hanna med hem sedan åkte vi in till Bredaryd och övade inför lucian, det är inte långt kvar.. Nervös! Och efter övningen gick vi till träningen.
Just nu har jag franska och ska forska om det latinska kvarteret. Vi åker förnodlingen till Frankrike i nian, och jag vet inte ifall jag ska med. Ett svårt beslut som jag måste ta snart känner jag!
Puss & kram, fS!

Kommentarer
Postat av: Juuni

Ful...

2012-12-18 @ 19:43:33
URL: http://junicarlstoft.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback