tankarna.

Ska snart fixa ihop morgondagens outfits så jag inte behöver göra det imorgon, jag behöver ha frukost imorgon känner jag, haha. Skolan är som vanligt imorgon, kommer att ha matta på idrotten (vi tjejer äger) och sen efter skolan hänger Ägget med hem som sagt, sedan blir det träning och jag ska få massage sen ska jag vara med på träningen och sen så ska jag titta på när damlaget har match. Mina kusiner Lina och Anna ska vara med, har inte träffat det på länge känns det som fast det var för någon vecka sedan och så måste man ju bara gå på en fotbollsmatch! Äntligen så har fotbollen kommit igång igen! Till helgen börjar serien och första matchen blir mot skillingaryd, i skillingaryd och vi tar de!
Ska ner och äta något med syster nu, puss.
fS

Kom hem, jag saknar dig så.
Att inte få klappa dig mitt under natten får en att känna sig så ensam.
Somnade alltid med dig och nu är du inte ens hemma längre.
Snälla kom hem igen, gubben!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback