And all the other boys try to change me

Äntligen var jag klar med bilderna till förra inlägget. Tog mig en och halv timme för att göra klart allt, haha.
Ska ner och hjälpa mami med maten snart och sedan fixa mig inför i kväll. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på under kvällen, om jag ska bara sitta och försöka vara social eller om jag hittar på något annat med Pontus eller någon. Ah, jag får se! Om Pontus tar moppen hit kanske vi kan ta en sväng, hihi. Om han vill det med.. Men han är så snäll så jag tror nästan det!
Men outfitsen blir nog ett par jeans och en skjorta, om jag passar i den haha.
Imorgon kommer Lissie nog, längtaaaaar!
fS

minne från förra året♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback