tecknar manga again, efter 1000 år!

idag har Madde och JuliaH varit här!
shiet kul! puss på er både!
åkte in och handlade 11st 2L drickor tror jag, engery dricka, strumpbyxor och annat, ehe... Vi är inte tjocka vi :p
men drickan ska vi ha till resten av dagarna med här hemma!
har inte gjort så mycket mer än det förutom skolan som gick kanske så bra!
eh, jag sitter just nu och teckna manga som jag inte har gjort på flera månader känns det som!
har också tecknat/målat annat..
blir nog att teckna fler imorgon ska lägga mig i sängen snart.
bara ska skriva dagens låt, 30 dagar i mitt liv och detta inlägget.
imorgon ska jag inte göra så mycket, chill hoppas jag!
ciao!
fS
bild från tumblr!
tumblr nörd ända sen sommarens start ^w^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback