taggad inför helgen!

i helgen blir det mycket mys med kompisar hoppas jag!
på fredag så kommer jenna och stannar tills på lördag. På fredagen åker vi antinge och bowla eller bada och det blir nog jag, linda, mamma, syrran och jenna fast det beror på vilken tid hon kommer! ''jenna om du ser detta smsa mig''
och sen så på lördag kommer linda hit och stannar tills på söndag tror jag?
söndag blir det vår sista match för säsongen, borta </3
och vet inte riktigt om jag ska fortsätta spela, beror på lite saker.
skolan idag var riktigt chill! rast i mer än en timme så drog ner till esset och tjockade mig med en halv plopp kaka..
HAHHAHAHAH sa att wille skulle köpa sura godisar och sen när vi gick tillbaka smakade vi.. vi ba: mm vad goda... ah fan vad suuurt! *konstiga minner*
ah, vi har humor ibland o.o
känner också att det var väldigt längesen jag bloggade.. saknar det lite!
vill bara skriva av mig, men vet inte riktigt om jag ska göra det?
men nu ska jag plugga lite sen några/ett inlägg till. puss
fS

oredigerad och allt men ni lever la ändå?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback