I ♥ DIGESTIVE!

sitter här och tjockar mig med digestive kex!
vet att jag tjockar mig ofta men så är mitt liv!
träna och sedan tjocka sig igen!
HAH oj vilket liv..
I HAVE NOLIFE, YOU KNOW!
men pluggat ännu en gång och ska göra det igen snart.
får inte in det i huvudet..
btw, har målat naglarna svarta som jag inte har gjort på sjukt länge!
svart var alltid den färgen jag hade på naglarna men sen så byte jag till rosa, röd, blå och allt annat man kan tänka sig.
men kände att jag ville ha svart och det blev lyckat!
klad_chey_98
imorgon skulle jag och syrran egentligen upp till Carina Dolck men det blev inte så.
men blir kanske och chilla hemma? ja det tror jag. 
måste vara ifred lite nu och tänka ut allt!
förlåt om jag skriver texter och allt men älskar och skriva av mig.
det lättnar en hel del faktis!
men ni får ha det, vi ses snart again!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback