trött tjej..

åkte till skolan idag fast jag hade hur ont som helst i magen.
gjorde så ont så jag var tvungen att böja mig ner och kändes som om jag skulle spy.
i skolan var det samma sak.. men klarade mig och sen när jag kom hem la jag mig på sängen och mådde piss.
så det blev ingen träning för mig idag :(
fick dricka varmt vatten med honung och titta på film istället. mysigt det med!
imorgon stannar jag hemma och sen på kvällen blir det tjejkväll hos Hanna och sedan åker vi på bio.
BREAKING DAWN, kommer vara så mysigt så.
åker in till värnamo gå till hemma kväll sedan träffa ännu mer tjejer och sedan blir det att ta plats.
bokat platser har Katri gjort nog.
studiedag idag ju så ska försöka blogga mycket ikväll.
ska skypa lite med några förhoppningsvis. har inte gjort det på länge typ.. jo men när Nellie var här.
nu ska jag måla naglarna igen, de blev inte precis klara igår kom jag på.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback