önskelista på G!

Ser att klockan börjar rusar i väg och börjar bli dags för sängen.
Har pluggat biologi och engelska. Läsa lite till i biologin sedan sova.
Hängde upp en till Ulrik Munther affish på väggen och funderar på att kopiera ut ännu mer bilder som jag ska fylla väggarna med. Behöver nya till den gamla väggen och så ska jag sätta på en annan vägg med.
Men det får nog bli efter denna helgen. Fullt upp och allt i helgen nu!
Ska skriva en liten önskelista till alla i släkten och en till mami&dadi. Fast blir glad för allting ändå! Men iallafall gör som jag alltid har gjort varenda år.
Ska försöka vara ännu mer aktiv så bloggen inte blir tråkig. Men eftersom man inte har tillgång till datorn i skolan för att blogga så blir inte av på dagarna, går inte att blogga från mobilen så det är bara på kvällen och helgen jag kan. Men oftast är jag upptagen nu för tiden men ska försöka hålla mig aktiv ändå.
Godnatt sötisar!
fS

Kommentarer
Postat av: din bloggstalker!

jag tycker du är den som är mest aktiv på bloggen av alla bloggar jag följer! det är alltid kul att läsa din blogg! du gör okejmånga inlägg varje dag tycker jag! det skulle vara kul om du hade dagens outfit ibland också! inte varje dag behöver du inte men någon gång skulle vara kul! ;) ha de bra!

2011-12-01 @ 15:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback