längre hår, nu..

åh, jag hatar mitt korta hår, FML!
vill ha längre hår :(
ska nog beställa det efter jag har köpt BMX.
funderar på att köpa från rapunzel.se.
har du något tips? vart man kan köpa bra löshår?
justde, jag glömde berätta vad som hade hänt efter när titanic var slut..
jag började stor gråta. började nästan gråta under filmen flera gånger men sen på slutet gick det inte att hålla emot. Lissie frågade om jag grät, jag visste inte ifall jag skulle skratta eller gråta så gjorde de två sakerna samtidigt och Lissie skrattade åt mig. fu Lissie men det var andra gången hon såg mig gråta osvosv. gråter inte så ofta. men varje gång jag ser titanic börjar jag gråta. jag är för svag för den och jag verkligen älskar den. Leonardo var så snygg när han var yngre!
filmen är så fin ♥
har hört att det har kommit ut Titanic 2.. är det sant?
fS





Kommentarer
Postat av: Lisse

menmen, du var ju så hääääääär gimla gullig när du grät! :'(<3

2011-11-12 @ 16:49:17
URL: http://liiiindaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback