känslan man får när barn skrattar.

bion var väldigt trevligt!
lite små skratt och sånt där. man får alltid en sån där härlig känsla när alla små barn börjar skratta hur mycket som helst.
när vi kom in där satt det bara små barn typ men sen kommer den lite mer som var äldre än oss.
det var lite små pinsamt. samtidigt satt Jonas där och skulle ge oss biljetter.
syster satt och smsade hela filmen typ, JuliaH tjockade sig med popcorn som jag snodde lite av och jag var rätt så inne i filmen.
den var lite mer för små barn men jag skrattade lite ändå.
längesen jag var på bio och till helgen kanske jag, JuliaH och Nellie åker och titta på breaking dawn.
vi åker inte till ullared på fredag :(
jag som ville köpa lite julklappar redan nu och saker till mig själv.
ska göra om i rummet snart med. rensa saker och göra det mer luftigare i rummet.
ska fixa ramar och hänga upp lite bilder tror jag.
justja, vi tjejer vann över killarna idag på engelskan så de ska bjuda på lite fika tills filmen imorgon.
mysigt mysigt!
nu ska jag öva lite engelska och franska.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback