hos Madde

sitter nu hos Madde och bloggar. Madde håller på och plugga inför imorgon och syster ska snart åka och titta på Breaking Dawn tillsammans med JuliaH och mami.
nästa vecka åker hela 7:an och bada och bowla. som jag har hört det så blir det att umgås med 7A hela dagen. kommer bli jätte härligt!
efter bowlingen blir det buffé. många säger att den är god osv. så förhoppningsvis blir det gott och man inte har slösat pengar på det.
skolan idag var chill men orkade knappt gå upp så fick släpa mig upp och börja fixa mig.
snart ska vi hem till mig och göra något.
jag hoppas att vi inte ska göra så jätte mycket för jag orkar inte rent ut sagt.
blivit så lat och svag den sista tiden..
aja, ska se hur det går för Madde nu.
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback