frågor&svar

DEN SENASTE VECKAN HAR JAG
Kramat min mormor: nej
Slagit någon: på skoj
Spelat basket: ja
Vunnit en match: nej
Gått på bio: nej
Städat rummet: ja
Bakat en sockerkaka: nej
Ätit pizza: ja
skrikit åt någon: ja!
Varit uppe längre än 02.30: aomen
Åkt flygplan: nej
Åkt tåg: nej
Pratat i telefon mer än 40 minuter: nej
Slösat mer än 30 kr på godis: nej :)
Pratat i en telefonautomat: nej
Spelat datorspel: nej
Köpt kläder/skor: nej

DE SENASTE 50 TIMMARNA HAR JAG...
Kysst någon: nej
Kramat någon: ja!
Retat någon: ja, hih
Gått på toaletten mer än 10 gånger: räknar inte :o
Ätit prinskorv: prinskorv?
Hoppat ut i snön och skrikit: nej!
Lagat mat ur en kokbok: nej
Gett någon komplimanger: ja
Lyssnat på Winnerbäck: nej
Använt handkräm: ja
Borstat tänderna: ja
Bäddat sängen: ja
Sparat pengar i spargris: ja
Sagt hej på hebreiska till någon: nej
Sagt jag hatar dig till någon: på skoj, ja
Sagt att jag älskar dig till någon: ja

DEN SENASTE TIMMEN HAR JAG...
Gått på toaletten: ja
Ätit: ja
Kollat klockan: ja
Sjungit "jag skakar av all denna meningslösheten": nej
Hostat: ja
Spytt: nej
Kollat på TV: nej
Lyssnat på radio: nej
Skickat ett sms: självklart!
Sovit: nej
Installerat en skrivare: nej
Läst mer än tio rader på engelska: nej
Skrivit blogg: jao
Tänt en lampa: ja
Gråtit: nej

JUST NU...
Sjunger jag: lite kanske
Gungar på stolen: nej
Lyssnar på musik: JA!
Kliar mig någonstans: nej
Hostar: nej
Äter: nej
Hoppar: nej
Lyssnar på techno: halvt
Lyssnar på klassiskt: nej
Lyssnar på Lars Winnerbäck: nej

VÄLJ BLAND...
Svart eller vitt: beror på
Katt eller hund: katt
Natt eller dag: natt
Solsken eller månsken: solsken
Sommar eller vinter: SOMMAR!
Julafton eller födelsedag: julafton
Film eller bok: film
Höstpromenad eller vårpromenad: vårpromenad
Radio eller CD: CD
Färg eller svartvitt: beror på 
TV eller radio: Tv
Cykel eller moped: moped
Buss eller bil: bil
Coca-Cola eller Fanta: Coca-Cola♥
Bowling eller kubb: bowling
Titta på TV eller stirra in i väggen: Tv!

Svär du?: händer väl
Sjunger du?: alltid!
Duschar du varje dag?: nej
Gillar du skolan?: sådär.
Kommer du överens med dina föräldrar?: ibland, ibland inte

Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol?: ja
Rökt?: nej
Shoppat?: ja
ätit müsli?: ja
ätit sushi?: nej
stått på scen?: nej
skejtat?: ja
stulit något?: nej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback