chillkväll tillsammans med Issa & Madde

ligger just nu i sängen och ska snart sova.
vi drack O'boy och åt kakor innan vi gick upp och tittade på tv och datorn.
lyckat verkligen. tappade en kaka i Issas O'boy..
justja, Issa kom efter mig.
vi har för det mestat chillat. jag fotade Issa och Madde innan.
det gick bra fast de hade skrattanfall ibland osvosv.
testade Maddes nya Iphone4 genom att ta kort och lägga in på fb.
superfina och allt.
imorgon efter jag har varit hos Madde, hem och plugga again. orkar inte med det :s
sista dagen sedan börjar skolan igen :(
det gillas verkligen inte och dessutom ska man prata med Bengan om att göra om testet/provet.
nu tror jag att de vill sova så, Godnatt på er alla.
fS

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Nu ligger din länk uppe, klicka igen och få ytterligare en nästa gång :D

/ http://smnmode.blogg.se

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

allt bra? :D

/ http://smnmode.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback