bästkväll/natt/morgon

Nellie & JuliaH åkte hem runt 12.00.
efter det åkte jag och mami till småläningen. Mitt köp idag blev skumtomtar, nomnomom!
vi fick ganska så mycket gjort igår/natt/idag!
vi fotade, tjockade oss, dampade, skypade med lite folk, webbade, lekte killar osvosv.
sedan när vi skulle titta på The Silent House gick det inte.. så tittade på Scream4.
somnade efter filmen ganska så lätt och sov kanske mellann 3-5 timmar.
vi låg och latade oss i sängarna tills ca.11.00 kanske och sedan tog vi på oss och städade.
sedan åkte de hem så hann inte äta frukost :P
TACK FÖR DAGARNA! NI ÄR BÄST! ♥
VI MÅSTE GÖRA OM DETTA VERKLIGEN!
och nu sitter jag här och pluggar teknik, fysik och svenska.
fick inte åka till Jessica idag :(
blev jätte ledsen men vi kanske ska träffas nästa helg istället!
senare idag ska vi ha cermoni för min mormor och morfar. Våra riktiga om man säger så.
och efter 18.00 får jag gå ut.
har varit borta så mycket och allt.
då blir det nog att gå till Madde.
nu ska jag fortsätta och plugga, puss.
fS

och detta var inte allt..
fick inte med allt på bilden osvosv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback