409 inlägg

skapade denna bloggen den 5 Juli, 2011 och har gjort 409 inlägg med detta.
det blir ganska så många inlägg om man tänker efter.
men blir lite less på att jag inte har så många läsare :(
så kom igen nu!
sitter och lyssna på JB låtar. grymt mysigt!
pray är verkligen en låt som är värd mer än guld. han är så gullig och hjälper de som har något sort problem. pengar, inget hem osv.
tycker det är jätte bra att han gör det!
syster och Alma hade bakat choklad muffins och kom upp med ett glas saft, en chokladmuffins och fyra tomteskumm.
jag tjockar mig så mycket nu för tiden och jag måste verkligen sluta!
ska ner och göra en fruktsallad och titta på tv nog.
bloggar mer senare!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback